Societatea Studenților Mediciniști Galați se pregătește să dea startul înscrierilor la Programul Național de Mobilități Studențești „TransMed”- ediția de primăvară, ce va avea loc simultan, în perioada 14-20.04.2018, în toate centrele de medicină din țară și Chișinău.
Schimbul Interuniversitar „TransMed” este un proiect bianual implementat de SSMG, în colaborare cu Federația Asociațiilor Studenților în Medicină din România și reprezintă cel mai tare schimb de experiență adresat studenților de la specializarea Medicină Generală, anii de studiu II- VI, cât și studenților de la specializarea Asistență Medicală Generală, anii de studiu II-IV.
Prin acest proiect, participanții au ocazia să studieze timp de o săptămână în alt centru universitar de medicină din țară și Chișinău, să cunoască persoane noi, dar și să viziteze orașul respectiv, familiarizându-se cu un alt mediu studențesc.
Înscrierile în program se desfășoară la Galați în 2 etape:
– în perioada 19-25 februarie 2018, studenții interesați de a participa la schimb vor completa următorul formular:
https://goo.gl/forms/2hggj680lY8ooudy2
– în perioada 26 februarie- 2 martie 2018, aceștia vor fi contactați de către coordonatorul local TransMed, pentru a-și depune dosarul de participare, personal, la sediul SSMG.
- TAXA DE DEPUNERE A DOSARULUI: 20 RON (se achită la sediul SSMG la înscriere)
- TAXA DE PARTICIPARE LA PROIECT: 90 RON (se achită în contul organizației- gazdă din centrul universitar unde participantul a fost acceptat după centralizarea finală a înscrișilor)
***Dosarul trebuie să conțină următoarele:
OBLIGATORIU:
– Adeverință cu media finală ponderată a anului universitar precedent;
-Copie după buletin;
– formular de înscriere și proces verbal al achitării taxei de depunere a dosarului (se completează la sediul SSMG)
FACULTATIV:
– Adeverință/contract de practică cu dovada efectuării gărzilor UPU/SMURD/Secții chirurgicale/ATI/serviciul de ambulanță;
– Adeverință ce atestă activitatea în laboratoare de cercetare;
– Dovada publicării de articole științifice (Copie xerox a articolului din publicația respectivă);
– Copii xerox după diplomele de la conferinţe, congrese, workshop-uri la care ați participat în anul universitar precedent;
– Adeverință/copii xerox după diplomele de voluntariat în cadrul organizaţiilor studenţeşti cu implicație medicală.
ATENȚIE! Documentele facultative trebuie să fie din perioada 1 octombrie 2017- 14 februarie 2018 pentru a fi considerate valide.
Lista locurilor disponibile pe fiecare centru în parte va fi afișată curând.
Documente model din edițiile precedente:
- formularul de înscriere TransMed (se va completa la sediul SSMG): Formular de înscriere TransMed;
- modelul pentru adeverința pentru gărzi (se va aduce completat, semnat și parafat): Model Adeverință efectuare Gărzi;
Persoanele doritoare pentru a se înscrie în cadrul proiectului sunt rugate să pregătească documentele necesare și să completeze acest formular (până la data de 25.02.2018), în urma căruia vor fi ulterior contactate pentru depunerea dosarului de către coordonatorul local:
Formular înscrieri preliminare TransMed
Pentru mai multe detalii, contactați coordonatorul local al proiectului: Daniela Mihalcia- 0784 107 978